28 Mart 2010 Pazar

Jupcake Time Out İstanbul'da!!!








ReReRe RaRaRa Jupcake Jupcake Çok Yaşa!

İnsan gönülden isteyince olurmuş derler ya, ne kadar da doğruymuş, bu aralar çok başıma geliyor... Cidden çok istedim Time Out'a çıkmak, kalbimden diledim bunu. Geçen ay bir mail geldi Time Out'tan, Cupcake dosyası yapıyorlarmış, benim de Jupcakelerim'i koymak istiyorlarmış! Neee!!! Şaka herhalde bu dedim, bir daha okudum heyecanla :) Sonra içimi bir mutluluk enerjisi sardı!! Zıpla zıpla ancak sakinleştim :) Sonra düşündüm ne teması yapsam diye... Daha önce hiç yapmadığım birşey olması gerekiyordu. Değişik, şirin ve şık bir sey olsun istedim :) Madem cupcake dosyası ben de cupcake temalı yapayım dedim! Önce kalem kağıt aldım bir sürü cupcake çizdim ve renklendirdim, o kadar şirin oldular ki :) Sonra başladım yapmaya.... ve karışınızda Jupcakeler!!! Bu arada cupcake yapanların arasında sadece Jupcake 5 yıldız almış Time Out İstanbul'dan! Oleyyyyyy!

0 Pembe Baloncuk:

Related Posts with Thumbnails