4 Nisan 2010 Pazar

Jupcake'ten kişiye özel süs kağıtları!






Bunlara Kim Bayılmaz!

Jupcake'i kurduğumdan beri aklımdaydı cupcake süs kağıdı yapmak, ancak bugüne kısmetmiş... Artık siparişlerimde yeni kağıtlarımdan da kullanacağım :) Çok şık duruyorlar, ayrıca istediğiniz mesajı yazabiliyorsunuz! Tasarımları sizin isteğinize kalmış, çok yaratıcı işler çıkacaktır! Sizi bilmiyorum ama ben bu fikri çok çok beğendim :) Tasarımlar Jupcake'e aittir, başka bir yerde bulamazsınız!
Biz de Müge ile beraber Melisa'ya sürpriz yapalım dedik, ona moral olsun diye :) Müge çok matrak metinler yazdı, ben de tasarımını tamamladım ve tatatatataaa!!!! Karışınızda şaheserler! Haahaha bir de Melisa'yı görecektiniz!! İlk önce şaşırdı Jupcakeleri görünce, sonra tek tek gülerek hepsini okudu! Melisa çok beğendi, hatta bu süs kağıtlarını sakladı! :)

1 Pembe Baloncuk:

Sahra dedi ki...

Çok güzel olmuşlar elinize sağlık . Ve farklı bir fikir veriorlar.

Related Posts with Thumbnails