13 Ocak 2011 Perşembe

Cupcake Dersi :)

Herkese merhaba :) Bu aralar çok mail geliyor acaba cupcake dersi veriyormusunuz diye, bende hayır vermiyorum ama benim ders aldığım yeri ve tabiki de hocamı tavsiye ediyorum :D Aylardan Nisan'dı galba sene 2009, ben şansa Pasta Malzemeleri satan bir yer buldum... Daha hayatımda kek yapmışlığım yok ama çok özeniyorum, birde incik cincik şeyleri oldum olsası bayılırım. Burasıda çok sevimli rengarenk bir dükkan.
Bir kaç şey aldım ama napıcaksın bu malzemelrele desen bilmiyorum :) Bu sıradada işten ayrılmışım vede bol bol boş vaktim var! Web sitelerine girdim eve gelince www.pastamalzemeleri.com, birde baktım Eğitim bölümü var! Allah bir heycanlandım ben, ilk gözüme cupcake çarptı tabii, tamam dedim ben bu kursa katılıyım... En azından kek yapmasının ve süslemesini öğrenirim. :) Gün geldi çatı, herkese önlük verildi ben daha hayata önlük takmaşış bir insan olarak tabi havaya girdim :) Hocamız Işıl Sözer, dünya tatlısı bir hanım efendi, gülücükler şaçıyor adeta! Kendisini hanimis.blogspot.com' danda tanıyabilirsiniz! Işıl Hanım hepimize kağıtlar dağıttı ve bize cupcakeleri yaptırdı!!! Bu arada ben ilk kekimi yapmış oldum! Rezalet ama hiç çaktırmıyorum :/ Sonra bize nasıl süsliyebileceğimizi anlatı ve bu en sevdiğim kısım :) Bize teknikleri gösterdikten sonra kendi cupcakekimizi kendi isteğimize göre süsleme imkanı verdi. Herkesinki bir başka oldu tabi, rengarenk bir dünya! Ayrıca ders bitince cupcakeleri evine götürüyorsun!!! Allah beni görüceksiniz eve bir girişim var ahahahaha sanki şaheser yaratmışım! Bak Sabri diyorum neler yaptım ama yemek yok ona göre :) Kıymetlilerim! Bir kaç arkadaşımı çağırdım onlarada göstermem lazım tabi :) Fotoğraflar falan çekildi! Gidiyorum geliyorum cupcakelere bakıyorum, işimden "vayyy nasılda yaptım diyorum", kendimle bir gurur duyorum görmeyin.

Lafı daha fazla üzatmadan, şunu diycem eğer cupcake dersi almak istiyorsanız, kesin www.pastamalzemeleri.com'dan, Işıl Sözer Hanımdan alın!
Ben aldım bakın neler oldu :)

0 Pembe Baloncuk:

Related Posts with Thumbnails