31 Ekim 2011 Pazartesi

Şeker Hamurundan Şakayik :)





Herkese merhaba : ) Geçen hafta o kadar kötü haberler aldıkki içimden  yazı yazmak gelmedi. Artık mutlu haberler duymak istiyoruz. Şakayik harika gözüküyor değil mi? : ) Ayşe Hanım'ın kursunda yaptım desem, bilmiyeniniz yoktur ama ben yine de bir hatırlatayım http://ayseyaman.blogspot.com/. Kendisi  harikalar yaratıyor! Uzun zamandır bu kadar zevk aldığım bir çalışmada bulunmamıştım! Çıkan sonuca bende hayret ettim! Evde durup durup yaptığım çiçeğe bakıp,seviniyorum!!! Bir sürü şakayik yapacağım ...yuppie!!

5 Pembe Baloncuk:

Gülsüm dedi ki...

Eline saglik cok güzel olmus,
bu gidisle bende bir cicek yapim kursuna gidecegim :)
Sevgiler..

ceylan yigit dedi ki...

Kesin gidin bence!!! Çok zevkliii

ayseyaman dedi ki...

Ceylancim ciceginin fotograflarina bayildim, hele ilk fotograf harika olmus, artik ben de sayfana gelir girer bu muhtesem fotograflara bakar sevinirim :)
egitime geldigin Ozlem ve Gulcinlede tanismama vesile oldugun icin cok tesekkurler, cok keyifli cok guzel bir gundu...
Ellerinize emeklerinize saglik...

ceylan yigit dedi ki...

:) biz çok memnun kaldık ve çok eglendik derste! Cidden çok keyifli bir dersti, keşke hep burda olsanız butun derslerinize katılırım :))) cok mersiii!

lavantalimon dedi ki...

Bende katılabilseydim çok güzel fırsattı olmadı:( ne yazık ki sizin sayfadan takip edicem güzel çiçekleri Ayşe nin kulaklarını çınlatarak:)

Related Posts with Thumbnails