13 Mart 2012 Salı

Tolga Bey'in Doğum Günü Jupcake'leri



Ne kadar ciciler değilmi? Tasarımları Tolga Bey'in kendisine ait, çok zevkli bir işi var :) Hatta çok imrendim kendisini, web sitesine girip bakın derim :) İçimde kalan işlerden biri oyuncak tasarımcısı olmak diyeri ise çoçuk kitabı illustrayoncusu olmaktı. Belki birgün işin bir ucundan yakalarım kim bilir...

6 Pembe Baloncuk:

ttvortex dedi ki...

Güzel yorumlarınız ve emeğiniz için teşekkür ederim. Eşimin bu sürprizi ve sizin işçiliğiniz sayesinde çok güzel bir doğumgünü yaşadım. Teşekkür ederim.

Tolga Toykoç

What's Baking?? dedi ki...

I like your creative designs..very nice! good job!

Gülsüm dedi ki...

Gözleri cok güzel olmus ya. :) Bayildim kapkeklerine.
Sevgilerle

ceylan yigit dedi ki...

ttvortex Asıl ben çok teşekkür edrim bu güzel tasarımları yaptığınız için :) Hepsi birbrinden güzel ve sevimli :)) Tebrikler!

What's Baking Thank you Dear but the designs are not mine :))

Gülsüm Hanım bencede Tolga Bey Sagolsun valla, kendisi harikalar yaraıyor! :))

ttvortex dedi ki...

Ceylan Hanım merhaba,
Jupcake'lerini yaptığınız tasarımlarım sonunda gerçek oyuncaklara dönüştüler. Sanıyorum geşenlerde siz de bir tanesiyle karşılaştınız :) Şimdilik 5 karakterden oluşan Pantuff'ları görmek isterseniz: www.pantuff.com

Sevgiler.

ceylan yigit dedi ki...

evet baktım ve ısmarlıycam :))) Hepsi harika, arkadaşlarımda bayıldılar!!! Harikasınız!

Bu gadget'ta bir hata oluştu
Related Posts with Thumbnails