9 Ağustos 2010 Pazartesi

Aradaki 10 farkı bulun!




Jupcake'in taklitlerinden sakının!!!

Bu kadar mı olur yani! Ben bu cupcakeleri gördüğümde gözlerime inanamadım, resmen copy paste etmiş ama tabi becerememiş o ayrı!
Ben burada çizeyim edeyim uğraşayım, bir başkası benim tasarımlarımı kullansın!
Yok olmaz işte! Madem bu işe girişiyorsun, kendi tasarımını kendin yaratacaksın!
Haaa eğer yaratamıyorsan da bu işi yapmayacaksın!

2 Pembe Baloncuk:

Yasemin dedi ki...

hosgeldin ceylan bu dunyaya... taklit okadar coook kiii almis yurumus her yerde! bu arada ben seni yeni buldum! cok basarili calismalarin dilerim heeppp daha daha ii olursun! bu arada unutma, yalnizca iyiler taklit edilir ;)

ceylan yigit dedi ki...

:)Tanıştığımıza memnun oldum!
Pastaların harika!!!
Ya sorma ben baya şaşırdım görünce, insanlarda utanma kalmamış.... Birde aynı hamın efendi baska bir siteden benim fotoğrafım üzerinden satış yapıyordu :/ Neyse onu kaldırdı :) Artık gülüyorum, yapcak birşey yok! :)

Related Posts with Thumbnails