24 Ağustos 2010 Salı

Gamze Hanımın Kardeşine Ismarlağı Jupcake'ler!













Gamze Hanım'ın sipariş mail'ı geldi ve beni bir sevinç kapladı :) Kendisi kardeşinin yeni işini tebrik etmek için benden Jupcake istiyormuş! Kardeşi Vogue'da işe başlamış ve kendisi yaratıcı birşeyler istiyordu :) Aklıma çabucak gelmedi, düşün düşün... Sonra birden Blink!!! Süper fikri buldum!!! Sonuçta bütün ünlü moda tasarımcıları Vogue'da ve Gamze Hanım'ın kardeşi de artık Vogue'da! Tebrikler bu arada :) 5 adet tasarımcı seçtik, Gamze Hamın sağolsun bana çok yardım etti. Kardeşinin ağzını arayıp en sevdiği tasarımcıları söyledi :) Ben de oturdum tek bir obje ile bu tasarımcıları nasıl anlatırım diye düşündüm :) Çok ama çok zevkliydi!!! Beni en çok heycanlandıran Karl Lagerfeld ve Alexander McQueen oldu! Chanel Jupcake benim en favorim oldu, kapitone deseni ve Chanel çiçeği ile çok şık oldu! Bu güzel Jupcake'leri yapma şansını verdiği için Gamze Hanım'a çok teşekkür ediyorum!

2 Pembe Baloncuk:

Zeynep - Mutlu Dükkan dedi ki...

Sonunda yorum yazabiliyorum Ceylan, bunlar muhtesem olmus, cok cok zarifler :)

ceylan yigit dedi ki...

Çok mersi Zeynepçim :)
Sayende yorum alıyorum valla!!

Related Posts with Thumbnails