18 Eylül 2010 Cumartesi

Fashion Night Out için Swatch Jupcakes




Swatch'a Jupcake yapmak süperdi! Swatch markasını küçüklüğümden beri çok severim. Grafiker olarak ilan tasarımını yapmayı çok istemiştim, kısmet Jupcake'lerini yapmakmış! Swatch'ın "Colour Codes" koleksiyonunu çok beğeniyorum, siparişi alır almaz aklıma zaten ilk onları yapmak gelmişti :) İnsanın her renginden alası geliyor!
Ne yazık ki yoğunluktan ancak kutularda çekebildim Jupcake'leri :) Çok cici oldular rengarenk Jupcakeler! Swatch mağazasına gittim ama kalmamıştı :( Çok yoruldum çooookkkk!!!
Bu hafta hayatımda çalışmadığım kadar çook çalıştım. Koyacak o kadar resim var ki... ama benim vaktim yok :( Bu pazar deli yoğunluk sona eriyor ve ben salmaca, ohhh böyle boş boş oturmak istiyorum :) Ben bile bu kadar Jupcake'i bu kadar az sürede yaptığıma inanamıyorum... Tabi annem sağolsun, o Jupcakeleri pişirdi ben de üstlerini yaptım! Yaşa Gülçin!!!

2 Pembe Baloncuk:

Demet Kamış dedi ki...

Yine önemli bir markaya önemli bir gecede Jupcake yapmak..
Sizi başarınızdan dolayı kutluyorum Ceylan Hanım!!

ceylan yigit dedi ki...

Çok mersi :)) beni şımartıyorsunuz!

Related Posts with Thumbnails