26 Nisan 2010 Pazartesi

Anneler Gününe Jupcakeler!











Anneler Günü :)

Evet düşündüm taşındım değişik bir şey yapayım dedim. Aklıma o çok sevdiğim reklam geldi :) Benim annem hem doktor, hem ahçı .... hem ayakabı bağlayıcı ve tabi o çocuğun suratındaki şaşkınlık! Valla her seyredişimde gülüyorum, kimler yapmış ise tebrik ediyorum! Bende bu konsepti kendi annem için uyarladım :)
"Benim annem hem ev düzenleğici, hem ahçı, hem eczacı, hem sporcu, hem sorun çözücü, hem hediyeci, hem aile müdürü, hem diet uzmanı" Valla düşününce anneler ne çok şey yapıyormuş, say say bitmez :)
Sonra bu metinlerden Jupcake kağıt süsü yaptım, doğrusu çok ta şık oldu! Ve tabi Jupcakeleri tek tek metinlere göre süsledim :) Benim çok hoşuma gitti, bakalım siz ne diyceksiniz??

0 Pembe Baloncuk:

Related Posts with Thumbnails