3 Mayıs 2010 Pazartesi

Bride's Dergisi İçin Düğün Jupcakeleri!












Masal gibi Jupcakeler!

Evet yaz mevsimi ile düğünlerde beraberinde geldi! Bende bu sıralar düğün cupcakleri yapıyorum :) Hepsi değişik olsun, hepsi espirili olsun ve nefis olsun istiyorum! Bride's dergisi için tasarladığım upcakler çok eğlenceli oldular! Sade, modern, romantik ve alışılmadık birşey olsun istiyordum :) İlk önce kağıtlarımı tasarladım, her birine evlilik, aşk hakkında sözler yazdım sağolsun Roys bana çok yardım etti, bu cümleleri bulmak baya zamanımı aldı! Sonra renklerimi seçtim Pembe Yeşil Beyaz! Bu konbinasyonu çok seviyorum! Başladım yapmaya ilk güllü olanları yaptım, sonrada tek tek kelebek çizdim hepsi ayrı olsun istedim... Sonuç süper! Birde standımın tepesine eskiden yaptığım çiçeği ekledim, tam oldu!

0 Pembe Baloncuk:

Related Posts with Thumbnails