12 Ocak 2012 Perşembe

Ayşem Öztaş'ın Muhteşem Gülleri :)


Kimin aklına gelir böyle dahiyane fikir :) Bu gülleri gördüğüm an aşık oldum, kesinlikle almalıyım dedim içimden, çabucak renk renk olan güllerden bir tane şeçtim. Yani sakın sanmayın başka renkleri yok, pastel pembesi, pastel moru, somon ve krem rengide mevcut. Güller özenilmiş bözenilmişte yapılmış, çok zarifler. Sabır ister böyle minik minik çiçek yapmak.
Kututsundanda bahsetmeden geçemiycem, ben eskiden reklam ajansında tasarımcı olduğumdan az çok anlıyorum bu işlerden. Kutunun minikliği, rengi, üstündeki desenlerin sadeliği beni benden aldı. Gülleri kullandıktan sonra bu kutu atılmayacak saklanacak demektir.
Ayşem Öztaş'ı herkes tanıyor, kendisine ne kadar teşekkür etsek azdır, böyle harika bir ürün yaratığı ve bizlerle paylaştığı için. Birde bu minik kutuya her bakışımda içim 'Hayellerde sınır yoktur' diyor, inanılmaz bir motivasyon veriyor bu minik kutucuk :)

Gel gelelim siz bu gülleri nerden alabilirsiniz :)
www.pastamalzemeleri.com dan ellinizi çabuk tutun derim!



2 Pembe Baloncuk:

pecete dedi ki...

Kucak dolusu sevgiler ve teşekkürler...

ceylan yigit dedi ki...

Bendende aynen :) Ürün kendini sevdiriyor valla :)

Related Posts with Thumbnails