15 Ocak 2012 Pazar

Jupcake artık Pasta'da yapıyor :)


Sonunda benim de bir pastam oldu :) Geçen pazatesi Pasta malzemelerinde Işıl Hanım'ın kursuna katıldım, çok eglenceli ve öğretici geçti. Şu ana kadar yamuk yumuk pastalar yapıyordum, artık tekniğini öğrendim ve bütün gün pasta yapabilirim o kadar heycanlıyım :))
Pasta başka bir zevkliymiş meğer, süsle süsle bitmiyor, alanım çok büyük bu sefer yapılacak şey var ve türlü türlü seçeneklerim var :) Size pasta işinin beni ne kadar mutlu ettiğini anlatamam, böyle içim içime sığmıyor. İnşallah sizlerde beğenirsiniz pastamı :)
Herkese sevgi dolu haftalar!
  





4 Pembe Baloncuk:

What's Baking?? dedi ki...

I love your cake..it's so sweet!

deniz dedi ki...

Merhaba,

Süper olmuş pastanız,tarzınıza bayıldım gerçekten..Hoşgeldiniz aramıza:))

Sevgiler
Deniz

ceylan yigit dedi ki...

Thanks :) Hopefully I will make better ones ;)

Deniz çok mersi :) Daha o kadar çok yeniyimki bu pasta konseptine... :) Tam istediğim gibi yapamadım, zamanla daha iyi olucak :) Sevgiler

deniz dedi ki...

Şunu çok samimi söylüyorum ki ,bu işte farklı ve tarzı ile diğerlerinden ayrılacak olanın daha ilk pastalarından belli olur

Başarılar diliyorum tekrar

Related Posts with Thumbnails