11 Ekim 2010 Pazartesi

Elele'nin Cupcake Ekinde Jupcake!


Ekim ayının Elele dergisini kaçırmayın derim! Süper mini bir kitap veriyorlar " En Güzel 50 Cupcake" adında, içinde 50 tane denenmiş tarif var! Çok güzel ve özenle tasarlanmış bir kitap. Her sayfa bir başka güzel :) Kütüphanem de yerini aldı bile kitabınız! Burdan Elele ekibine çok teşekkür ediyorum! Ellerinize sağlık!

3 Pembe Baloncuk:

Deniz Bilgi dedi ki...

ben de hemen bir tane edindim ve kitaplarımın yanına özenle koydum... ilk deneyeceğim tarifte seninkisi :)

Aylin TÜRKŞEN AYSEL dedi ki...

Derhal alayım, bilgilendirme için teşekkürler

ceylan yigit dedi ki...

Bake My Day- Çok teşekkür ederim :) Valla hepsi denemeye değer tarifler!

Aylin TÜRŞEN AYSEL- Aylin Hanım bloğunuzu yakından takip ediyorum, bu güzel tarifleri bizimle paylaştığınız için çok mersi!

Related Posts with Thumbnails