17 Ekim 2010 Pazar

Gelin Mini Pasta Ve Jupcake'leri




Çok yakın bir arkadaşım evlenme teklifi aldı ve hep beraber gelinlik provasına gittik :)
Çok eğlenceliydi! Ben de bugüne özel bir kombinasyon yaptım :) Değişik birşey olsun, hatta gelinin Jupcake'i ayrı bir güzel olsun istiyordum... Aklıma Cupcake Envy'nin elbise pastaları geldi :) Cupcake Envy'i bilmiyorsanız çok şey kaçırmışsınız demektir! Mini pastaların cenneti burası! İlk başta yapabilir miyim bilemedim ama denemekte yarar var dedim... Bayağı iyi sonuç aldım! Hatta Cupcake Envy ile de paylaştım onlar da çok beğendi :) Yanlarına da romantik Jupcake'ler yaptım, hep beraber harika durdular! Valla provada herkes parmaklarını yedi! :) Bu mini gelinlik ve Jupcake'ler harika hediye oluyorlar!

7 Pembe Baloncuk:

Zehra Gürgen dedi ki...

çok güzel bir hediye olmuş bence !

eline emeğine sağlık !
Fethiye'den sevgiler

Lavanta Bahçesi dedi ki...

harikalar Ceylan!
Ahu

ceylan yigit dedi ki...

Ahu Haınm ve Zehra Hanım çok çok mersi :))) Sizden böyle güzel yormular gelince çok mutlu oluyorum!

Zeynep - Mutlu Dükkan dedi ki...

Ceylan'cım harika olmuş bayıldım, gerçekten çok cici : ) Cupcake Envy'ye envy etmemek hakikaten imkansız. Süpersin ! Ben işten ayrıldıktan sonra müsait bir zamanda tanışsak buluşsak diyorum, ne dersin?

ceylan yigit dedi ki...

Zeynep çok saol :) Beğendiğine sevindim!
Cupcake envy başak bir dünya benim için, birde kadın çok cool ihhihi dünya umrunda diill!

Ya benimde aklımda vardı şimdi yanlış anlaşılır falan diye teklif etmedim. Sen ne zaman müsaitsen bana uyar! İşten ayırmanda hayırlı olsun, yeni hayatın çok daha keyifli olacak!! Kendi işini yapmak çok zevkli sanki her gün tatil gibi! Kendine ii bak!

Demet Kamış dedi ki...

Gelinliğine bayıldımm ! :)
Sen söylediğinden beri cupcake Envy'i takip ediyordum ve muhteşem şeyler yapıyordu..
Seninkide süper olmuş Cupcake Envy 'nin sitesinde dolanıyomuş gibi hissettim :)
Devamını bekliyorum dört gözle :)

ceylan yigit dedi ki...

Demet'cim çok saol :))

Related Posts with Thumbnails