31 Ekim 2010 Pazar

Momiji Sahibini Buldu !

Bu akşam yorum yapan herkesin ismini minik kağıtlara yazıp kura çektim :)
Momiji Zehra Hanım'a çıktı :) Kendisi www.cafederins.com bloğunun sahibi, bu siteye henüz girmediyseniz çok şey kaçırıyorsunuz demektir! Zehra Hanım size sesleniyorum :)), bana posta adresinizi e-mail atabilir misiniz lütfen ceylan@jupake.com'a. İyi günlerde kullanın!

2 Pembe Baloncuk:

Zehra Gürgen dedi ki...

İnanmıyorum !!
Başlığı okuduğumda, bana çıkmaz zaten, ne de şirindi demiştim :)
İlk defa bana çekilişten birşey çıktı !şansım döndü mü dersin ?

Çok teşekkürler
sevgiler
www.cafederins.com

ceylan yigit dedi ki...

:D inanın inanın!
Şanşınız hep vardı, biz en iyisi artı diyelim! ;)
Ben teşekkür ederim, bu hediyi işi çok zevkliymiş :))

Related Posts with Thumbnails