2 Ekim 2010 Cumartesi

Momiji Senin Olsun :)

Bu Sevimli Momiji'ye sahip olmak istiyorsanız :) Jupcake bloğunun izleyicisi olup yorum yazmanız gerekiyor. Eğer önceden izleyicisiyseniz sadece yorum yazmanız yeterli. Yorum sayısı önemli değil, ama beni mutlu etmek isterseniz durdurmayın kendinizi derim. Süre olarak ise Ekim sonuna kadar vaktiniz var, Ekim sonunda ben kura çekip kimin kazandığını burda açıklıycam ve kendisi ile maileşip adresini alıcam veeeee Momiji sahibine kavuşacak :) Yuuppieee!

12 Pembe Baloncuk:

JaleM dedi ki...

ben de istiremmmmmmmmmmm

deniz dedi ki...

Momiji benim olsun :)yanında 1 tane de jupcake lütfeeeennnn

Gunseli S. dedi ki...

ah inanmıyoruum, çok sevimli. Böyle bir çekiliş yaptığın için de teşekkürler Ceylan!!

Zehra Gürgen dedi ki...

benim olsun :)

elif dedi ki...

www.mycozyconfessions.blogspot.com da çoktaaaan yaptım ben yorumumu:)

ceylan yigit dedi ki...

Herkesin beğendine sevindim :)
Desteğiniz için çok teşekkürler!

Elif ve Özce dedi ki...

momiji benim olsun nolurrrrrr:)))))))))Ceylan Hanım nolur nolur nolurrr:)))bu kadar yalvardığım ıcın sansımı artırmıs olabılır mıyım:))ama su var kı kazanmasam da ben jupcakei izlemeye devam edıcemmmmmmm cunku yaptıklarınıza baaaaa yıııııı lıııı yorummmmmmmmmmm

ceylan yigit dedi ki...

Elif ve Özce çok şekersiniz :) Herkesin 1 şanşı var, artık kime çıkar onu bilemem! ;)

Meleğin Dünyası dedi ki...

Merhaba.Bloglarda dolaşırken gördüm.Ben de istiyorum.Beni de yazın kuraya..

ceylan yigit dedi ki...

Tabiikide sizide yazıcam! :D

di dedi ki...

AA!! Ekimin sonundayız ama(: Beni de yazın.. (:

ceylan yigit dedi ki...

Tabiiki de sizde yazıcam ;)

Related Posts with Thumbnails